Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, August 21, 2012

DAP & UMNO = APA BEZA ANTARA KEDUANYA


Kg. Gajah 3 Syawal / 21 Ogos, satu badan bebas, sebabas-bebasnya telah duduk di sebuah warung yang masih tidak menjalankan aktiviti perniagaan, perbincangan khusus kaitan dengan penglibatan UMNO dalam pembangunan negera. Penglibatan UMNO dalam merealilasikan perkembangan Islam, penglibatan UMNO dalam menentukan arah tuju rakyat, juga kaitan dengan papan tanda " TIADA TERTINGGAL DAN TIADA TERPINGGIR "

Persoalan yang timbul benarkan UMNO masa kini memperjuangkan HAK orang Melayu?, 

Di bawah di paparkan beberapa persoalan yang di ajukan dan kebetulan ianya di bandingkan dengan DAP, juga sebuah parti yang masa kini mendapat tempat di kalangan kepimpinan UMNO dan tali barut UMNO termasuklah alim ulama dari UMNO itu sendiri.

Kepada pengunung, peminat dan pengkritik anggaplah kajian ini untuk " membasuh " daya fikirkan kita, apakah kini Malaysia masih releven di bawah pimpinan UMNO. Komen dari semua pihak amat di harapkan.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA