Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, April 7, 2011

VIDOE DSAI - APA KATA RAKAN FB

  • Jamil Bin Ismail · Top Commenter · Kuala Lumpur, Malaysia
    Demi Allah ( aku sebut nama Allahg kerana aku berkata jujur dari hatiku bukan di arahkan oleh sesiapa atau hanya nak membela anwar , anwar pun bukan ada bagi aku apa-apa pun, bukan ambil peduli pasal aku pun tapi kebenaran tetap kebenaran )aku selalu rapat dengan DSAI apabila di rumah beliau atau di mana. walaupun aku bukan tersangat rapat kerana aku bukan ahli keluarga dengan DSAI , aku kenal sangat cara DSAI berjalan , bergerak , rupa bentuk badan DSAI walupun beliau berpakaian. Perut DSAI tak macam orang kaki arah atau mcm perut pemimpin umno. walaupun aku tak dapat tengok semua aku berani menegsahkan orang di dalam video ini bukan DSAI. Hanya melayu BODOH dan mudah di BODOHKAN sahaja yang akan percaya.

    TAK MALUKAN BANGSA MELAYUD ENGAN BANGSA LAIN. TAK MALUKAN ORNAG MELAYU ISLAM DNEGAN BANGSA LAIN KAFIR , tak guna ko ornag sembahyang kalaus etakat berlakon islam sednagkan perbuatan , kelakuakn , percakapan lari dari islam. aku bukanlah alim sangat tapi aku belajar apa yang aku tak tahu. ko ornag dok sokong apa pemimpin melayu umno ...cakap , aku nak tanya ko orang kenal sangat ke kehidupan dna cara hidup mereka. aku berani cakap sebab aku pernah berkerja dgn golongan ini.janganlah jadi bodoh membuat dosa. mereka buat mcm mc kerana projek, kesalahan, kehidupan, keewangan mereka. yg ko orang. kerja bawahan ni gaji tetap sama. dosa dapat lagi. hidup ssusah, FIKIRLAH WAHAI MELAYU MELAYU BODOH DARI UMNO.Lihat seterusnya..

    • Mohd Amli · Top Commenter · Politeknik ungku omar
      AGREE..mati adalah pasti setiap manusia akan menghadapi tp tidak tahu bila..so perkemaskan dr kita dengan iman dan taqwa jgn asyik nak menuduh org..fitnah adalah 1 dosa yg besar..baik dr pihak KERAJAAN mahupun PEMBANGKANG..org yahudi laknatullah bertepuk tangan bila sesama ISLAM bergaduh..ALLAHUAKBAR..


  • Akbar Abdul Rafoor · Top Commenter · DIPLOMA ELETRONIC/ELECTRICAL TELECOMMUNICATION
    SALAM....SAUDARA SAUDARI KU DI HORMATI.
    SY MEMPUNYAI PENGALAMAN 20 TAHUN LEBIH BERKAITAN CCTV DAN PHOTOGRAPHY. APA YG SY DPT NILAIKAN VIDEO TERSEBUT SEOLAH2 SPT DI EDIT. MEMANGNYA BETUL RUPA PARAS ANWAR TETAPI KEADAANNYA BLUR. TUBUH BADAN ANWAR 100% TAK TULEN. SY ULANGI LAGI TAK TULENNNN.... IANYA BERDASARKAN PERWATAKAN CARA BERJALAN DAN PANDANG TUBUH DARI BELAKANG. SY MEMPUNYAI PENGALAMAN MENGENDALI CCTV BAIK IR ATAUPUN DAY & NIGHT CAMERA. BAIK JENIS SONY CHIPSET ATAUPUN SHARP. SEHINGGA KINI SY TELAH MEMASANG BEBERAPA RATUS CCTV. SY HARAP KLU MAHUKAN PAKAR CARILAH YG PAKAR YG TAHU SELOK BELOK BERKENAAN CCTV. KLU TAK KENAL IMAGE SENSOR ATAU PROSESSOR VIDEO ATAUPUN CHIPSET BUKAN PAKAR NAMANYA. MESKIPUN BEBERAPA SAAT TAYANGAN MASIH ADA CARA UNTUK MENGGENAL PASTI.... TEKNOLOGI SKG NI RUPA PARAS BOLEH DI TUKAR SECARA SOFTWARE TAK SUSAH. KAT HOLLYWOOD DAH BERTAHUN MEREKA GUNAKAN UTK FILEM. RUPA PRESIDEN MEREKA SENDIRI MEREKA BOLEH BUAT DGN CARA EDITING. TAK PAYAH MEMPERBODOHKAN ORG RAMAI DGN MENGATAKAN PELAKON TERSEBUT DSAI. KAT KILANG PANA...SONIC BAIK KAT SG WAY (KINI TLH DITUTUP) DAN DI KILANG SEKSYEN 16 S.ALAM ADALAH SEBAHAGIAN BEKAS PEMASANGAN TGN SY. ITULAH SEBAHAGIAN X'PERIENCE SY MENGGENAI CCTV. KLU ANDA PERCAYA JUGA VIDEO TERSEBUT LAKONAN ANWAR TAK TAHU APA NAK SY KAAKAN...Lihat seterusnya..


    • Abdullah Munir
      Alhamdulillah, ada juga pakar yg bersuara. Sy pun nak tau jugak kepastian video tu sbb sy sendiri dah kaji video tu frame by frame dan sy zoomkan pd muka Anwar. Jelas ada kesan tampalan(superimpose). Tp sy x bole pastkan kerana sy bukanlah pakar. Skrg pakar dah bersuara, sume nye jelas lg tersuluh mmg video tu palsu.

  • Mulut Melayu · Top Commenter · Friends with Haji Kordi
    Meh kita lihat pula badan Anwar tanpa baju dan tanpa memakai tali pinggang.
    Anwar sudi ke berposing depan semua wartawan/cameramen?
    Mustahil dia sanggup buat gitukan?
    Jam tangan OMEGA emas hadiah itu pun Anwar dan Wan Jijah kantoi bila ditanya di mana jam itu sekarang.
    Nota: Mengikut yang pernah menonton full version video itu, kelihatan pelacor China Doll yang rangup itu mencuri jama tangan itu dengan dimasukkan dalam tas tangannya.
    Komen...komen....komen....

  • PakSu Rodzi · Kuala Lumpur, Malaysia
    udahlah, jangan perbodohkan rakyat malaysia.bila ada satu-satu pilahanraya pasti ada isu.ingat tak 20 tahun dahulu kiisah abg mat sabu......takbir.
    • Bumi Yamin
      kan aku kata .perlaku teteknya labuh,cuba periksa tetek anuar.punggung besar.....perut buncit....apa kejadah anuar nak buat film blue.apa kejadah bodohnya anuar ni.aku heran bin ajaib..kalau akulah..he....anuar tu bodoh kah ? nak rakam blue kalau dia buat pun.banyak yang sangsi tentang film ni...bodoh lah manusia yang tonjol film ni dengan cara yang orang tak boleh percaya.tanya dato T sendirilah.kalau kita katakan bahawa perlaku tu adalah esky..apa macam
    • Danial Bin Mohd Khairuldin
      smlm pergi kedai beli brng tnya la tokey cina tuh..betul ka ini video? tokey cina tuh ckp kalau ikut pikiran bodo2 dia la..knpa ini video bru keluar skrng apsal ..x keluar masa dia kna tangkap pikir logik la aiyaaaa ini olang mcm tatak otak woo ..cina pon leh pikir hahaha
    • San San S · S.M.K Telok kumbar
      nanti pru 13.....kita semua undi PR.....hidup melayu.....JGN jgn kita jadi perosak melayu...

  • Razali Salleh · SMTI
    Salah satu tanda2 dunia dh akhir zaman......ramai x blh nk nilai mana yang baik & buruk bila duit menguasai segalanya...renung-renungkanlah....
    • RoLis Call
      Aku p'cayakan Anuar,dia tak bodoh la....Bila dah dekat pilihanraya,mesti ada kes yg bleh menjatuhkan Anuar.Pisang takkan berbuah 2 kali,Ingat tak dlu Tun Mahathir mengaku sengaja kenakan Anuar.Skrg Rakyat dah bosan dah...Aku jamin ni kali pembngkang akan lebih kuat lgi.
    • Hasrul Zakariah · BA Ed.Hons., MA, PhD
      Aku ingat hakim2 yg memutuskan dlm pnghakiman mrk pada tahun 1998 bhw kegiatan gay perayu (Anwar) benar2 berlaku juga kerana hakim2 ini mahu menjatuhkan Anwar..

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA