Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, February 12, 2011

ASYIK BERPOLITIK - APA DAH JADI DENGAN MALAYSIA

Sebuah restoran terlampau didedahkan oleh sebuah blog http://hotmalays.blogspot.com di bangsar. Blog itu turut mendedahkan bukti-bukti bergambar yang memaparkan suasana di restoran tersebut. Dilihat di dalam gambar terdapat perempuan-perempuan jalang yang hanya mengenakan pakaian renang (bikini). Malah blog tersebut mendakwa restoran tersebut turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung yang dikatakan terdiri daripada lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota.

ReJaM© mohon pihak berkuasa agar menyiasat lokasi restoran terlampau yang didakwa oleh blog berkenaan. Ingatlah azab Allah boleh turun pada bila-bila masa. Inikah negara Islam yang digembar -gemburkan sekiranya terdapat aktiviti tidak sihat begini terlepas pandang dari penguasaan pihak berkuasa? Ataukah mungkin SPRM perlu campur tangan di dalam hal ini kerana terdapat pihak berkuasa yang telah menerima sogokan sehingga kewujudan Restoran Syaitan ini boleh terlepas pandang?

Diharapkan perkara ini dapat diselesaikan secepat mungkin! Sebelum negara ini ditimpakan bencana oleh Allah S.W.T. Ingatlah azab Allah tidak mengira waktu tiada tawar-menawar tiada amaran awal! Di bawah ini salah satu photo yang diambil dari blog berkenaan.




Nuffnang Ads




RaJaM©: "Pihak berkuasa tunggu apa lagi?! Pergilah siasat jangan dok makan gaji buta!"

source: http://milosuam.blogspot.com/2010/10/restoran-terlampau-mana-pihak-berkuasa.html#ixzz1Dkx5Tecd

1 comment:

  1. negaraku di bawah (pemerintahan) umno (Islam?)

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA