Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, December 20, 2010

KONVENSYEN PR. BAHG. 1

Pakatan Rakyat berjaya dengan cemerlang mengadakan Konvensyen ke 2nya genap setahun selepas Konvensyen pertama yang diadakan pad 19 Dis. 2009 di Shah Alam Selangor dengan Kerajaan PR Selangor menjadi tuan rumah. Pada Konvensyen kali ini 19 Dis. 2010 bertempat di Dewan Millinium, Kepala Batas dengan Kerajaan PK Pulau Pinang pula menjadi tuan rumah. hampir 2500 perwakilan dan pemerhati dari seluruh pelusuk tanah air serta wakil negara luar turut sama di majlis tersebut.

Tema tahun ini : UBAH SEKARANG, SELAMATKAN MALAYSIA


Pemandang di ruang lobby dewan di mana perwakilan
dan pemerhati mendaftarkan diri untuk menerima kad perwakilan dan pemerhati.



Para perwakilan dan pemerhati dari seluruh negara memastikan
mereka berdaftar untuk turut sama di konvensyen tersebut.


Pemandang " backdrop " dengan sebilangn kecil Jawatankuasa bersedia untuk
menunggu ketibaan VVVIP, blogger dan pemberita sibok dengan tugasan masing-masing.

Setiap perwakilan, bendera negeri menjadi pedoman di mana mereka
perlu duduk sepanjang konvensyen tersebut.

Lagi para perwakilan sedang khusus mendengar ucapan pemimpin.

YB Dr. Mujuhid, YB Lim Kit Siang, YB DSAI menunggu lain-lain VVIP di bilik khas.
YB Dr. Mujahid adalah pengerusi konvensyen PR 2010 ini.

YAB Lim Guan Eng. dalam ucapan alu-aluannya mempertikaikan tohmahan dari UMNO / BN khusus dalam pemberiaan sumbangan Warga Emas dan pemberiaan projek dari JKR dan JPS. Pendedahan ini telah membukti kontraktor Melayu mampu menjalankan tugas cuma mereka tidak diberikan peluang, dan kepimpinan UMNO / BN masih lagi mengamalkan sistem tender " rundingan " dari tender terbukan.

DSWA dalam ucapan untuk pula masih menyentuk kerakusan kepimpinan UMNO / BN khusus dalam isu " rampasan kuasa di Perak ", isu rasuah, isu kronisma, serta akhir-akhir ini Parlimen juga dijadikan mangsa dalam kerakusan tersebut.

Tuan Guru, masih mantap ucapan beliau. Apa yang penting dalam meneruskan , perjaungan untuk negara adalah berasaskan pada 5 perkara, Kepentingan Rakyat, Kedaulatan Tanah Air, Kedaulatan Perlembagaan & Undang-undang, Pemimpin dan Kepimpinan dan Kedaulatan dan wibawa sesebuah negara.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA