Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, February 20, 2019

KINI NIK ABDUL DALAM PERHATIAN PDRM - KERANA CIA.....






 Rakaman audio Anggota Parlimen Bachok Nik Abduh Nik Abdul Aziz kini turut menarik perhatian bahagian Cawangan Khas susulan dakwaan pemimpin PAS itu mempunyai hubungan dengan Agensi Perisikan Pusat (CIA). 



Sumber polis yang dipetik media berkata, Cawangan Khas Bukit Aman menyiasat rakaman audio itu bagi memastikan keselamatan negara terpelihara. 



"Cawangan Khas sedang meneliti dan memantau rakaman audio pemimpin PAS itu kerana kaitan dengan CIA tidak boleh dipandang remeh.



 “CIA sama fungsi dengan Cawangan Khas di negara kita. Jadi perlu siasat apa tujuan dan kaitan pemimpin itu dengan agensi risikan negara asing bagi memastikan keamanan dan keselamatan negara tidak terjejas,” kata sumber seperti dilapor The Malaysian Insight. 



Sumber itu juga mengesahkan bahawa beberapa laporan polis dibuat oleh parti politik dan NGO berhubung rakaman audio itu.



 Kata sumber, laporan itu turut mendapat perhatian Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), yang sedang menyiasat dakwaan penerimaan dana Umno oleh pemimpin PAS yang dikatakan diakui Nik Abduh dalam rakaman audio berkenaan. 



Dalam rakaman audio kontroversi yang tular seawal Mac tahun lalu, selain didakwa mengandungi pengakuan berhubung penerimaan dana Umno, Nik Abduh turut didengar mengaku mempunyai hubungan dengan CIA. 



"Ana (saya) boleh bercakap dengan CIA Amerika tu, yang sentiasa berhubung dengan ana," kata Nik Abduh dalam rakaman audio itu. 



Minggu lalu, dalam pengakuannya, Nik Abduh berkata, dia menafikan rakaman audio itu sebelum ini atas gesaan pemimpin PAS dan restu presiden partinya, Abdul Hadi Awang. 



Susulan pengakuan itu, beberapa pemimpin PAS turut tampil mempertahankan tindakan Nik Abduh dan menyifatkan ia sebagai strategi parti mereka berdepan PH semasa pilihan raya umum (PRU) ke-14. 



Ketika diminta mengulas isu berkenaan baru-baru ini, Abdul Hadi pula menyifatkan adalah "wajib" seseorang itu berbohong untuk selamatkan orang.



Make Google view image button visible again: https://goo.gl/DYGbub

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA