Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, July 2, 2011

UMNO KAMI BENCI LIM GUAN ENG, KAMI NAK KHOH TSU KOON


George Town - 01 Julai 2011- Penyokong Umno, PERKASA dan NGO, Suara Anak-anak Malaysia berjumlah seramai hampir 300 orang mengadakan demonstrasi berbentuk " huru hara " di Pulau Pinang petang tadi bagi membantah tindakan Ketua Menteri Lim Guan Eng kerana menyokong perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai ini.

Demo yang dapat " restu " pihak tertentu ini agak berjaya mengkucar kacirkan keadaan hiruk pikok di Pulau Pinang. Mereka sanggup berbaring atas jalan dan sudah tentu ucapan ringkas dari Senator Ezam menjadikan perhimpunan lebih bererti.


Demo ini kurang pasti apakah mereka dapat permit polis atau sebaliknya, dan memang cukup mudah menyuraikan perhimpunan tersebut dengan mengarahkan YB Ezam masuk kereta polis dengan tanpa di gari dan " dipersilakan " masuk di layan sebagai YB, tidak seperti pemimpin pembangkang. Polis kini bertugas dengan dwi standard.


Sikatak Ezam sedang berucap. Apakah UMNO akan jadi PKR satu hari nanti?
kita tunggu dan lihat mainan Ezam.


Pasukan PDRM mengawal keadaan dengan penoh rasa tanggong jawab dan penoh disiplin, inilah satu contoh yang patut di amalkan. Kalau perlu amalkan sikap sedemikian juga kepada kepimpinan pembangkah, kerana keujudan pembangkan di Malaysia juga di benarkan oleh perlembangaan dan PDRM sepatutnya tidak memilih bulu untuk berkhidmat.






No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA