Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, November 10, 2017

MB PERAK - NAJIB DAN ZAHID KEMUKA CALUN MASING-MASING..

Apabila bekas Menteri Kewangan Kedua, Husni Hanadzlah yang sebelum ini pernah merajuk dan mempertikai kewujudan 1MDB, tetapi tiba-tiba memuji Najib Razak dan mengutuk enam pemimpin Pakatan Harapan, ramai yang bertanya apa sudah jadi kepadanya?

Adakah ia berkat tambahan ilmu agama yang dipelajarinya di Jordan?

Atau dedak sudah mula mempengaruhinya?

Apa pun bagi Mukhriz Mahathir, Husni kini sudah pusing 180 darjah berbanding sebelumnya.

Tetapi, khabar dari Perak memberitahu, Husni kini kembali menyokong Najib kerana dikatakan telah dijanji untuk dijadikan Menteri Besar Besar dalam PRU 14 akan datang ini.

Beliau bakal menggantikan Zambry Abdul Kadir yang dijangka melepaskan jawatan jawatan Menteri Besar yang disandangnya selama ini dan seterusnya akan diletakkan bertanding di peringkat Parlimen pula.

Dikatakan juga, pemilihan Husni kerana Najib tiada pilihan lain memandangkan Timbalan Perdana Menteri, Zahid Hamidi turut cuba untuk meletakkan "orangnya" sebagai calon Menteri Besar bagi menggantikan Zambry itu.

Calon pilihan Zahid Hamidi bagi mengambil alih tempat Zambry ialah Adun Rungkup, Bagan Datuk yang juga Exco Kerajaan Negeri Perak, Shahrul Zaman Yahya.

Dalam pertembungan dengan pilihan Zahid Hamidi itu dan untuk tujuan menghadapi kemaraan Pakatan Harapan yang dilihat turut berpeluang cerah merampas kembali Perak, Husni dikatakan menjadi pilihan kerana dipercayai dapat memungkinkan Najib mampu mengimbangkan kedua-dua keadaan tersebut. (ShahbudinHusin 04/11/2017)

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA