Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, November 4, 2017

MAHATHIR - HUKUMAN DITERUSKAN.....




Brig Jeneral (B) Datuk Mohd Arshad Raji. 
Foto: Nazir Sufari | Malaysiakini 

Persatuan bekas perajurit kesal-khidmat UTK 
untuk Tun Mahathir ditarik balik 

KUALA LUMPUR, 3 NOV: Pertubuhan bekas perajurit, Persatuan Patriot Kebangsaan hari ini menzahirkan rasa kesal terhadap tindakan kerajaan menari balik khidmat pengawal peribadi Unit Tindakan Khas (UTK) kepada mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad. 

Menyifatkan itu sebagai tidak bertanggungjawab, tidak bermaruah, amatur dan merendah-rendahkan seorang tokoh negarawan yang berjasa besar, presidennya, Brig Jeneral (B) Datuk Mohd Arshad Raji berikrar untuk melindungi dan mempertahankan Pengerusi Pakatan Harapan tersebut. 


“Siapakah individu yang telah mengarahkan penarikan balik perlindungan peribadi kepada Tun Mahathir?” soalnya dalam kenyataan hari ini. 

Arshad juga menyeru kepada mereka yang menggelar diri sebagai ‘Patriot’ supaya memberikan komitmen bersama mempertahankan Tun Mahathir. 

“Tidak kira apa pun beliau hari ini, beliau pastinya tidak berhak menerima layanan yang tidak bertanggungjawab seperti itu oleh kerajaan,” katanya lagi.

 Dua hari lalu, Tun Mahathir melalui akaun Twitter rasminya menulis bahawa khidmat UTK bagi menjamin keselamatannya telah ditarik balik oleh pihak kerajaan.

 “Genap setahun, Kak Fauziah dan pembantu ditamatkan kontrak oleh kerajaan. Hari ini, khidmat UTK ditarik balik.

 “Perjuangan tetap diteruskan,” kicaunya. 

Tahun lalu, khidmat pengiring polis untuk beliau turut ditarik balik ekoran kehadirannya di acara anti-kerajaan.

 Bekas Ketua Polis Negara ketika itu, Tan Sri Khalid Abu Bakar menyarankan Tun M untuk memohon pengiring polis untuk ke acara rasmi kerajaan. 


Mahathir menubuhkan Parti Pribumi Bersatu Malaysia tahun lalu, bersama-sama mantan timbalan perdana menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Kedua-duanya kini di barisan hadapan pakatan pembangkang mengkritik pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. – Roketkini.com

1 comment:

  1. Lesab RM 32 B, bila tanya , TAK TAU, TAK INGAT.... In macam punya org kena humban masuk lockup saja.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA