Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, February 26, 2017

BENARKAH INI?

Oleh : Zulimran Nasution Abdullah Omar 


Kubu Umno dan Pas di Kedah semakin goyang malam ini apabila ratusan ahli parti masing-masing menyertai PPBM dan AMANAH di Pekan Bukit Pinang, Kepala Batas, Alor Setar, sebentar tadi.

Beberapa cawangan baharu PPBM dan AMANAH ditubuhkan bagi menggantikan cawangan parti lama mereka petanda hubungan Umno dan Pas yang dilihat semakin mesra kebelakangan ini termasuk yang terbaharu misi bantuan ke Myanmar mula mengundang padah.
 Borang permohonan keahlian dari cawangan seperti pekan Bukit Pinang telah diterima Timbalan Presiden PPBM, Mukhriz Mahathir mewakili partinya dan Timbalan Presiden, Salahuddin Ayub mewakili AMANAH sebentar tadi. 

Paling menarik, ahli parlimen Pas Pokok Sena sendiri, Dato' Mahfuz Bin Omar turut menyaksikan majlis bersejarah itu yang disiarkan ke seluruh dunia menerusi Facebook malam ini.

 Dalam ucapannya, Mahfuz memberitahu partinya kini semakin dipinggirkan apabila ahli-ahli sudah mula menjauhi program parti itu sendiri melalui maklumat yang diterimanya sendiri.
 Turut menyaksikan majlis penyerahan borang itu ialah Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution, ahli parlimen Raub, Ariff Sabri Abdul Aziz, Pengerusi AMANAH negeri, Dr Ismail Salleh dan Adun Derga, Dap Tan Kok Yew.

 Tahniah kepada seluruh kepimpinan parti dalam Pakatan Harapan Kedah kerana mara setapak lagi dalam misi menumbangkan Umno BN dan penasihat RM90 juta nya menuju ke Putrajaya.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA